Helpdeskweb.nl Forum
[v2.8.0.6] Holland Doc werkt niet - Afdrukversie

+- Helpdeskweb.nl Forum (https://www.helpdeskweb.nl/forum)
+-- Forum: GemistDownloader v2.x en v3.x (https://www.helpdeskweb.nl/forum/forumdisplay.php?fid=38)
+--- Forum: GemistDownloader (https://www.helpdeskweb.nl/forum/forumdisplay.php?fid=39)
+--- Topic: [v2.8.0.6] Holland Doc werkt niet (/showthread.php?tid=1104)



Holland Doc werkt niet - ArchCarrier - 25 January 2013

Net de nieuwe beta geïnstalleerd. Helaas werkt Holland Doc niet bij de meeste video's die ik probeer (voorbeeld). Ik woon niet in Nederland, misschien heeft dat ermee te maken?


RE: [2.8.0.6] Holland Doc werkt niet - Webmaster - 25 January 2013

Ik zou je willen adviseren de bètaversie nogmaals te downloaden, te installeren, en dan opnieuw te proberen.

Mocht je nog links op HollandDoc vinden die niet werken, hoor ik het graag.


RE: Holland Doc werkt niet - ArchCarrier - 25 January 2013

Ja, met deze nieuwe versie lukt het wel. Bedankt!


RE: Holland Doc werkt niet - ArchCarrier - 26 January 2013

Ik was te snel: sommige video's worden wel gedownload (hoewel ongelooflijk traag), maar bij deze krijg ik steeds de melding 'Download mislukt'.


RE: Holland Doc werkt niet - Webmaster - 26 January 2013

(26 January 2013, 10:18)ArchCarrier schreef: Ik was te snel: sommige video's worden wel gedownload (hoewel ongelooflijk traag)
Het klopt dat de oudere video's heel traag downloaden; dat komt omdat daar nog met oude technieken wordt gewerkt (zoals mms-streams en rm-streams). Die video's zijn niet 'echt' te downloaden, maar moeten als het ware 'opgenomen' worden. Het kan soms zelfs voorkomen dat het opnemen langer duurt dan dat de video zelf lang is.

(26 January 2013, 10:18)ArchCarrier schreef: maar bij deze krijg ik steeds de melding 'Download mislukt'.
Het probleem is zojuist opgelost, de video zou nu wel te downloaden moeten zijn.


RE: Holland Doc werkt niet - ArchCarrier - 26 January 2013

Ja, het werkt nu. Bedankt voor je snelle reacties!

Eén bugje is nog wel dat er bij het downloaden van oudere video's via de queue-functie vaak de melding 'Mislukt' verschijnt, terwijl de video wel gewoon goed is gedownload.