Welkom gast! Registreren
GemistDownloader 2.9.0.5  - RTLXL: Onbekende fout opgetreden
(04 February 2018, 23:00)penthe schreef: Is je VPN wel betrouwbaar? Ik heb er verschillende gehad en sommigen gaven geen data meer door voor enige minuten en dan breekt inderdaad je download af. Kun je met die VPN wel zonder enig probleem een programma online bekijken of gaat dat verkeerd? Zo ja andere VPN nemen die je wel het gehele programma zonder problemen laat bekijken. Alles hangt af van een stabiele internet verbinding.

Ik kan het programma gewoon online bekijken maar downloaden gaat niet. 
Met de VPN verbinding downloaden van NPO en Kijk.nl is geen enkel probleem.
Antwoord
ik had gister gala van de gouden k's gedownload.
Nu had hij de ondertiteling (ben slechthorend ) erbij gezet van een andere programma wat ik tegenlijker tijd gedownload had. nu wil ik hem opnieuw downloaden maar krijg al de hele dag onbekende fout opgetreden. kan wel kijken op de site maar downloaden lukt dus niet.
het is van ketnet.
hij ziet hem wel in het programma en kan kiezen waar ik hem neer wil zetten maar als ik dan op downloaden klik krijg ik onbekende fout en word de balk rood.
als ik dat zelfde programma via vrt.nu de link in het programma zet lukt het wel heel erg vreemd.
Antwoord
(05 February 2018, 14:54)Ger1 schreef: Ik kan het programma gewoon online bekijken maar downloaden gaat niet. 
Met de VPN verbinding downloaden van NPO en Kijk.nl is geen enkel probleem.

Ik kan dat niet verklaren, het kan ook niet zo zijn dat rtl je VPN blokkeerd aangezien je wel delen kunt downloaden. En ik kan de fout hier zelf niet zien aangezien mijn rtl downloads via de VPN gewoon goed gaan. Misschien is een logfile aanmaken voor  de webmaster een optie?
Met vriendelijke groet, penthe
Antwoord

Ga naar locatie:

Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)