Welkom gast! Registreren
GemistDownloader 2.9.0.6  - Problemen met voltooien download
#1
LS

Bij het downloaden van afleveringen van Inspector Morse van RTL komt de download niet tot een einde. Het programma blijft bezig met voltooien. Dit gebeurt met de volgende link:
https://www.rtl.nl/video/add7b51f-072f-3...1eea3f7cc/ 
Dit is nu tweemaal gebeurd, vorige week en vandaag.
Met de vorige versie van 2.9.0.5 gaat het downloaden wel feilloos.
Andere programma's van RTL en ook andere TV kanalen gaan wel goed.
Moet ik iets aan instellingen veranderen?

Vr. Groet van Jobadi
Antwoord
#2
Gebruik je de WIndows-versie van GemistDownloader?
Antwoord
#3
(16 April 2018, 21:03)Webmaster schreef: Gebruik je de WIndows-versie van GemistDownloader?

Ik gebruik de installatieversie onder de groene knop.
Op de website staat verder dat de Systeemvereisten Windowsprogramma's zijn.
Ik gebruik Gemistdownloader op een laptop met een voor zover ik weet een totaal
bijgewerkte Windows 10.

Groet van Jobadi
Antwoord
#4
Gisteren weer geprobeerd met 2.9.0.6 Inspector Morse te downloaden:
https://www.rtl.nl/video/7c87f5f9-19a5-3...0c2e760c2/
Op een gegeven moment komt de mededeling dat het aan het voltooien is.
Daar blijft het bij. Er komt geen eind aan. Ik probeer hetgeen gedownload is toch af te spelen met VLC
Onder in de tijdbalk staat dat er 1:03:.. u af te spelen is. Na deze tijd blijft VLC doospelen.
Uiteindelijk blijkt toch het hele programma aanwezig te zijn (en meer).
Met versie 2.9.0.5 van GemistDownloader komt alles wel tot een goed eind.
Met andere programma's van RTL en andere zenders ondervind ik geen problemen.

Groeten van Jobadi
Antwoord
#5
Kun je een logboek posten?
Antwoord
#6
(23 April 2018, 21:54)Webmaster schreef: Kun je een logboek posten?

Ik probeer het logboek als bijlage bij het antwoord te sturen. Tijdens het plaatsen van het antwoord krijg ik het volgende bericht:
Internal Server Error
The server encountered an internal error or misconfiguration and was unable to complete your request.
Please contact the server administrator at webmaster@helpdeskweb.nl to inform them of the time this error occurred, and the actions you performed just before this error.
More information about this error may be available in the server error log.
Antwoord
#7
Kun je het nog eens proberen? Als het nog niet lukt, kun je de inhoud van het logboek ook in een bericht plakken.
Antwoord


Ga naar locatie:


Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)