Welkom gast! Registreren
GemistDownloader 2.9.0.6  - Kijk.nl geen voortgang & download in loop?
#1
Bij het downloaden van deze aflevering

https://www.kijk.nl/sbs6/oplichtersinhet...buitenland

of via deze link 

https://www.kijk.nl/sbs6/oplichtersinhet...n-weeshuis

Blijft de voortgangsbalk op een onrealistische tijd staan (wordt wel gewoon met 3 MB/s gedownload).

http://oi63.tinypic.com/6egm11.jpg

Het bestand wordt tevens zo groot, dat ik de download bij 2.5 GB maar afgebroken heb.
Antwoord
#2
Serieus... 3XXX XXX XXX XXX minuten voor een download... Tevens had ik ineens kennelijk een stream gedownload want het bestand groeide uit tot een whopping 32 gigs en het blééf groeien... Oh

Weggooien ging ook niet want: "Het bestand is geopend in ffmpeg, sluit het programma af en probeer het opnieuw." Moest in de veilige modus opstarten om het kreng van mijn systeem te gooien.

Way to go boys!
Antwoord
#3
Je had toch gewoon Task Manager kunnen starten en dan ffmpeg af kunnen sluiten, dat had je een hoop ellende bespaard.
Met vriendelijke groet, penthe
Antwoord
#4
Ik heb een aantal andere meldingen gehad van mensen met hetzelfde probleem. Het lijkt aan de versie van FFmpeg te liggen die in de meest recente versie van GemistDownloader zit. Ik kan het probleem zelf helaas niet reproduceren, dus in de volgende versie zal een nieuwere versie van FFmpeg zitten, maar ik kan vooraf niet testen of dit het probleem daadwerkelijk verhelpt.

Voor sommigen hielp het om terug te gaan naar GemistDownloader 2.9.0.5 voor het downloaden van KIJK.
Antwoord
#5
(29 May 2018, 12:06)Webmaster schreef: Ik heb een aantal andere meldingen gehad van mensen met hetzelfde probleem. Het lijkt aan de versie van FFmpeg te liggen die in de meest recente versie van GemistDownloader zit. Ik kan het probleem zelf helaas niet reproduceren, dus in de volgende versie zal een nieuwere versie van FFmpeg zitten, maar ik kan vooraf niet testen of dit het probleem daadwerkelijk verhelpt.

Voor sommigen hielp het om terug te gaan naar GemistDownloader 2.9.0.5 voor het downloaden van KIJK.

Met 2.9.0.5 werkt het inderdaad weer prima.
Deze is te vinden op:
https://www.helpdeskweb.nl/downloads/set...r_2905.exe
Antwoord
#6
(29 May 2018, 11:01)penthe schreef: Je had toch gewoon Task Manager kunnen starten en dan ffmpeg af kunnen sluiten, dat had je een hoop ellende bespaard.

Sommige mensen begrijpen veel dingen niet, doen geen moeite om uit te vinden hoe iets werkt of opgebouwd is, willen alles snel hebben zonder moeite er voor te moeten doen (het liefst GRATIS) , investeren niet om oplossingen te bedenken, maar ... wat ze wel doen is de mensen die bovenstaande WEL doen, afkraken.
Als ik de webmaster geweest was, zou ik zulke mensen deleten van het forum.
Antwoord


Ga naar locatie:


Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)