Welkom gast! Registreren
GemistDownloader 2.9.0.8  - NPO: Balen
(21 March 2019, 1:39)Jer Priessen schreef: Smaken verschillen. Ik kijk bijna alleen maar NPO. Daarnaast de BRT en BBC, welke ook niet meer op te nemen zijn. De commerciëlen kunnen mij gestolen worden.

Raar want de NPO brengt niet zoveel, de Engelse zenders zit wel eens wat bij maar die Engelse series vind je juist ook terug bij de Commerciele zenders van Nederland. Maar ga je gang zet vooral verbodsregels op je eigen leven ik zal je niet tegenhouden. Maar als je enkel naar links kijkt kun je over rechts niet meer praten dus daarom kijk ik gewoon naar het programma wat ik wil kijken ongeacht het op een commerciele zender is of niet. Je hebt een groot aanbod op de TV en dan gaat ik niet tegen mezelf zeggen dat ik al het commerciele aan tv zenders dan moet gaan boycotten terwijl daar best wel veel vermakelijke programmas te vinden zijn tussen de herhalingen door.
Met vriendelijke groet, penthe
Antwoord
(21 March 2019, 12:29)Arie schreef: Ik verwacht ook,  dat dat op termijn wel zal kunnen.   Maar zoals je zegt,  zal dat eerder uit de hoek van een Nederlandse "hobbyist" komen dan van een internationaal bedrijf.
Zou het zin hebben om bepaalde programma's (inclusief DRM) nu toch te downloaden zodat je die later misschien alsnog zou kunnen omzetten naar een ongecodeerd bestand?
Niet met alles natuurlijk,   maar soms zit er wel eens iets bij wat ik wel zou willen bewaren.
Het gaat hooguit om één of twee keer in de week,  dus veel werk is het niet.
Het is zomaar een idee.  Het lukt mij namelijk wel,  om mp4 bestanden (met DRM) te downloaden.  Ook de ondertitels kan ik los downloaden.

Je kunt het DRM bestand downloaden en daarna zou je de DRM eruit moeten converteren, men zegt tegen mij "Aimersoft DRM Media Converter"  en deze kost 36 dollar ongeveer. Ik zelf download niet zoveel van de Nederlandse zenders(2 a 3 keer per jaar) dus ik vind het de investering niet waard en daarnaast kan ik je ook niet vertellen of het daadwerkelijk werkt maar je mag het programma testen voor je het koopt. Mij lukt het ook om de DRM bestanden van de NPO binnen te halen doormiddel van een stream plugin.
Antwoord
Ik heb een vraag over deze uitzending:
https://www.npostart.nl/bed-breakfast/07...W_04186436

Ik kan deze niet downloaden met GemistDdownloader vanwege DRM-beveiliging.
Maar waarom kan ik deze video dan wel met een screenrecorder opnemen, terwijl ik dat bij bijvoorbeeld https://www.npostart.nl/morten/07-04-2019/AT_2114486 niet kan? Of wordt er nu standaard vermeld dat de video niet gedownload kan worden wegens DRM?
Antwoord
(16 April 2019, 18:21)Loner schreef: Ik heb een vraag over deze uitzending:
https://www.npostart.nl/bed-breakfast/07...W_04186436

Ik kan deze niet downloaden met GemistDdownloader vanwege DRM-beveiliging.
Maar waarom kan ik deze video dan wel met een screenrecorder opnemen, terwijl ik dat bij bijvoorbeeld https://www.npostart.nl/morten/07-04-2019/AT_2114486 niet kan? Of wordt er nu standaard vermeld dat de video niet gedownload kan worden wegens DRM?

Ik begrijp de vraag niet helemaal.  Met een screenrecorder neem je toch in principe alles op wat zich op je scherm afspeelt?   Ongeacht de herkomst van het signaal.
Ik kon die hele serie van Morten zo zonder problemen vastleggen.
Antwoord
(21 March 2019, 12:29)Arie schreef: Ik verwacht ook,  dat dat op termijn wel zal kunnen.   Maar zoals je zegt,  zal dat eerder uit de hoek van een Nederlandse "hobbyist" komen dan van een internationaal bedrijf.
Zou het zin hebben om bepaalde programma's (inclusief DRM) nu toch te downloaden zodat je die later misschien alsnog zou kunnen omzetten naar een ongecodeerd bestand?
Niet met alles natuurlijk,   maar soms zit er wel eens iets bij wat ik wel zou willen bewaren.
Het gaat hooguit om één of twee keer in de week,  dus veel werk is het niet.
Het is zomaar een idee.  Het lukt mij namelijk wel,  om mp4 bestanden (met DRM) te downloaden.  Ook de ondertitels kan ik los downloaden.

hoe doe je dat met welk programmma ?
Antwoord
(17 April 2019, 1:25)prosper schreef: hoe doe je dat met welk programmma ?

Voor zover ik begrepen heb mag je in dit forum geen andere programma's bespreken.
Als je een hier een e-mail adres plaatst,  kan ik je wel een berichtje sturen.
Antwoord
Heeft iemand hier al de helpdesk gemaild?
Vorige keer werd het namelijk meteen opgelost..
Maar het is nu al een tijdje aan de gang dus ik weet niet of iemand dat al geprobeerd heeft?
Antwoord
Wordt niet opgelost is al aantal malen geschreven DRM wordt niet ondersteund door GemistDownloader.
Antwoord
(17 April 2019, 13:05)penthe schreef: Wordt niet opgelost is al aantal malen geschreven DRM wordt niet ondersteund door GemistDownloader.

Ah helaas.. Bedankt voor je reactie!
Antwoord

Ga naar locatie:

Gebruikers die dit topic lezen: 2 gast(en)