Welkom gast! Registreren
Downloaden van kijk.nl vanuit het buitenland
De SBS6 groep is helemaal een buitenbeentje wat dat betrefd, daar mag je in het buitenland helemaal niets van zien ook al is het 100% Nederlands, daarom heb ik ook geen hoge pet op van de manier waarop het allemaal gaat. Zo kun je Utopia volgens mij zelfs betaald nog niet eens in het buitenland bekijken. Gewoon van de zotte. Welkom in 1 Europa Smilie

En dan ook nog eens kijkcijfers willen hebben, tja met de huidige techniek en internet en live kijkcijfers moet je gewoon niet rotzooien dat loopt op niets uit.

Ik verwacht niet dat dit ooit zal veranderen helaas.

Ik raad dan ook aan dat als het mogelijk is gewoon een schotel op je dak te laten plaatsen in combinatie met een CanalDigitaal abonnement in het buitenland, tegenwoordig heb je betaalbare ontvangers waarbij je meedere zenders kunt opnemen terwijl je naar een andere kijkt.

En gemist downloader kun je dan achter de hand houden wat betrefdt andere zenders en als je vergeten bent een programma op te nemen(exclusief SBS groep).
Met vriendelijke groet, penthe
Antwoord

Berichten in dit topic
Downloaden van kijk.nl vanuit het buitenland - door Faustus - 01 December 2014, 14:28
RE: Downloaden van kijk.nl - door Webmaster - 01 December 2014, 19:10
RE: Downloaden van kijk.nl - door Faustus - 01 December 2014, 19:32
RE: Downloaden van kijk.nl - door Webmaster - 01 December 2014, 21:27
RE: Downloaden van kijk.nl - door Faustus - 02 December 2014, 11:45
RE: Downloaden van kijk.nl vanuit het buitenland - door penthe - 19 December 2014, 13:34

Ga naar locatie:

Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)