Welkom gast! Registreren
GemistDownloader 3.0.0.8  - YouTube: geen werking op de 3008 versie
Goedenmorgen .  probleempje,  nadat ik de nieuwe versie 3008 probeerde te downloaden bleek dat niet te gaan, kreeg melding : virus gededecteerd. Ook de andere versies 3005 3006 3007 hebben geen werking meer op you tube bv.

m vr gr.

p.s. krijg nu ook de meldingen van sign in too conform you are not a bot
Antwoord
Ik krijg meer de melding van dat ik mij moet aanmelden om te bewijzen dat ik geen robot ben als ik iets van YouTube wil downloaden. Kan er iemand iets aan doen?
Antwoord
(19 August 2026, 11:36)Marty54 schreef: Goedenmorgen .  probleempje,  nadat ik de nieuwe versie 3008 probeerde te downloaden bleek dat niet te gaan, kreeg melding : virus gededecteerd. Ook de andere versies 3005 3006 3007 hebben geen werking meer op you tube bv.

m vr gr.

p.s. krijg nu ook de meldingen van sign in too conform you are not a bot

Hier precies zo. Heb 3008 toch geïnstalleerd door de beveiliging tijdelijk uit te zetten. Maar de "You're not a bot" melding op YT blijft. 

Tijdens de installatie was er ook een foutmelding maar op negeren geklikt en toch geïnstalleerd. Kan het daar aan liggen dat ik niet van B&G kan downloaden? Hoe doe ik dat met de downloader?

En dan: Kan Ik vanuit Nederland ook Programa's van de VRT en Ketnet downloaden?

Sorry beetje off Topic gegleden.

Maar wil wel graag weten.

B.v.d. Gert.
Antwoord
Ik ga onderzoeken wat er gaande is, het lijkt erop dat Microsoft de laatste versie van GemistDownloader (ten onrechte) opeens als malware aanmerkt. Deze versie is eerder dit jaar vrijgegeven en heeft tot de afgelopen dagen nooit problemen opgeleverd.
Antwoord
YouTube-downloads moeten nu weer werken.
Antwoord
(24 August 2026, 14:19)Webmaster schreef: YouTube-downloads moeten nu weer werken.

Het werkt weer terug  :D Heel hard bedankt!  Smilie
Antwoord
Goedemorgen, nou helaas ondervindt ik nog steeds hetzelfde.
("You're not a bot" melding op YT)

Ik gebruik volgens mij de 3007 versie (dus nog niet de versie met De Schatkamer 3008)
maar dat moet toch niet uitmaken ??

mvg
Antwoord
Hier ook nog steeds de "You're not a bot" melding op YT. Heb 3008 geprobeerd te installeren door de beveiliging tijdelijk uit te zetten. Telkens krijg nog een melding Schadelijk bestand. Op toch uitvoeren geklikt en daarna krijg in nog een melding: Fout bij het schrijven naar bestand waarbij ik op negeren klik.

Dan lijkt de 3008 geïnstalleerd maar als ik dan de downloader op en op "Over" klik staat er dat het de 3007 versie is.

Hoe kom ik daar doorheen zodat het wel goed gaat?
Antwoord
Goedemorgen, heb inmiddels wel bericht gekregen van het personeel helpdesk dat Gert81 een bericht indeze geplaatst heeft. Oke, dank. maar dat heb ik al een paar dagen geleden gelezen.
Hebben wij Gert en Marty er alleen maar last van, ik lees nergens anders soortgelijke berichten.
Ik krijg ook de melding dat het een ernstig schadelijk bestand is, hoe-dan? Niet te downloaden dus, blokkeerd direct .ook niet als de beveiligingen e.d, uit zijn.

m vr g
Antwoord
Zat hier net nog te lezen of er al nieuws was. Maar niets te lezen. Dus ging toch nog eens proberen opnieuw te installeren en tot mijn verrassing stond er een versie 3009. Installeerde makkelijk (wel even op toch doorgaan klikken na een melding van virusscanner) en doet in elke geval YT, waar ik de downloarder het meest voor gebruik, weer prima. Weet niet hoe het gedaan is maar Big Thanks. Echt super dank je wel!
Antwoord

Ga naar locatie:

Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)