Welkom gast! Registreren
GemistDownloader-installatie op Debian
Beste Steijn, dank voor je updates, goed om te lezen dat je GemistDownloader weer kunt gebruiken onder Debian.

Betreffende je laatste vraag: deze 'geforceerde' update komt door een wijziging aan de kant van onze webhoster. De webhoster had een onaangekondige wijziging doorgevoerd die het onmogelijk maakte voor oudere versies om te blijven communiceren met de GemistDownloader-server, met als gevolgd dat het programma niet goed meer werkte. De laatste versie verhelpt dit probleem.
Antwoord
Geacht forum, ik denk dat alleen de ontwikkelaar mij met het volgende kan helpen, maar omgekeerd kan deze post jullie misschien wel helpen:

Op 9 nov '24 meldde ik dat GD niet meer opstartte omdat er een nieuwe versie klaarstond en GD deze onder Linux niet zelf kan downloaden en installeren. Dit probleem kon ik toen verhelpen. Maar dit keer niet: mijn Debian versie 3.0.0.5 reageert op een upgrade v/d Windows-versie naar v3.0.0.6 die voor Linux (nog) niet beschikbaar is. Ik zit nu klem.
Mijn vraag: Is het mogelijk om de Linux-versie alleen te triggeren bij upgrades v/d Linux-versie? Of beter nog: om de melding voor een nieuwe versie wel te doen maar niet direct de huidige versie te blokkeren? Ik kan mij zo voorstellen dat een upgrade niet altijd functies bevat die elke gebruiker direct nodig heeft.

Overigens nog steeds volle lof voor GD(!)
Steijn van Essen
Moving from Wintel to Linux-on-ARM
(better for my privacy and the environment)
Antwoord

Ga naar locatie:

Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)