Welkom gast! Registreren
GemistDownloader 3.0.0.6  - Youtube downloads in versie 3.0.0.6
Versie 3.0.0.6 gisteren gedownload. Youtube downloads falen allemaal. Op 2 PCs uitgeprobeerd.
Voorheen geen problemen.
Antwoord
Ook teruggeschakeld naar 3.0.0.5 (na lezen van problemen downloaden van Goplay in andere thread) en downloaden van Youtube werkt terug. In versie 3.0.0.6 zag ik dat er een leeg bestand op de folder werd aangemaakt en daarna liep het mis, mogelijk omdat dit bestand gelocked was en niet overschreven kon worden?
Antwoord
(04 September 2025, 10:37)johanjacobs21 schreef: Ook teruggeschakeld naar 3.0.0.5 (na lezen van problemen downloaden van Goplay in andere thread) en downloaden van Youtube werkt terug. In versie 3.0.0.6 zag ik dat er een leeg bestand op de folder werd aangemaakt en daarna liep het mis, mogelijk omdat dit bestand gelocked was en niet overschreven kon worden?

Ik weet inderdaad ook niet wat er is misgelopen met de versie 3.0.0.6. Maar blij dat het nu wel opnieuw lukt met de oudere versie.
Antwoord
Welnu alles geprobeerd maar geen resultaat.
Zeker op de you-tube items de mededeling : download mislukt onbekende fout op getreden.
Ook een keer iets met de server gewijgert.
Ik had gelezen dat dit een voorlopige oplossing is tot dat de 3.0.0.6 het normaal weer doet.
Weet iemand bij benadering hoelang voorlopig duurt, dan hou ik voorlopig mijn plasje even op.
Groet.
Antwoord
Aanvulling op eerder bericht: nu ook de melding :
Verzoek geweigerd door videoserver, probeer opnieuw of meld dit probleem.
Antwoord
Geachte forumleden (m.n. Johan en NC1985). Ik behoor tot de minderheid die GemDwnldr onder Linux draait maar sinds vorige week start mijn 3.0.0.5 niet meer goed op omdat er een nieuwe versie beschikbaar zou zijn. Nu zie ik voor Windows 3.0.0.6 staan, maar die is er (nog) niet voor Linux. Hoe krijgen jullie het voor elkaar om met 3.0.0.5 te blijven draaien terwijl 3.0.0.6 'current' is? Ik heb tot op heden geen verborgen CLI-parameter of zo kunnen vinden.

In afwachting en m.vr.gr,
Steijn van Essen
Moving from Wintel to Linux-on-ARM
(better for my privacy and the environment)
Antwoord
(10 September 2025, 0:42)Steijn_van_Essen schreef: Geachte forumleden (m.n. Johan en NC1985). Ik behoor tot de minderheid die GemDwnldr onder Linux draait maar sinds vorige week start mijn 3.0.0.5 niet meer goed op omdat er een nieuwe versie beschikbaar zou zijn. Nu zie ik voor Windows 3.0.0.6 staan, maar die is er (nog) niet voor Linux. Hoe krijgen jullie het voor elkaar om met 3.0.0.5 te blijven draaien terwijl 3.0.0.6 'current' is? Ik heb tot op heden geen verborgen CLI-parameter of zo kunnen vinden.

In afwachting en m.vr.gr,

Hallo,

Ik heb helaas geen kennis (genoeg) van Linux, ik zal je hiermee of hierbij jammer genoeg niet kunnen helpen. 
Hopelijk iemand die je wel een antwoord kan bieden...
Antwoord
(11 September 2025, 0:47)NC1985 schreef: Hallo,

Ik heb helaas geen kennis (genoeg) van Linux, ik zal je hiermee of hierbij jammer genoeg niet kunnen helpen. 
Hopelijk iemand die je wel een antwoord kan bieden...

Beste NC1985,

Ik denk niet dat er enige kennis van Linux nodig is. Ik lees dat mensen terugvallen op 3.0.0.5 omdat 3.0.0.6 niet goed werkt. Ik zit nog op 3.0.0.5 maar deze start niet meer op. Ik ga er dus van uit dat er een optie in het programma zelf (dus onafhanelijk van het OS) zit om toch op te starten als er al een hogere versie beschikbaar is. Is het u (jouw) gelukt om met 3.0.0.5 te blijven werken?
Steijn van Essen
Antwoord
Even een vraagje: is er niemand die iets kan mededelen over mijn vorige 2 vragen van 5 en 9 september 2025??
Antwoord
(12 September 2025, 14:07)Marty54 schreef: Even een vraagje: is er niemand die iets kan mededelen over mijn vorige 2 vragen van 5 en 9 september 2025??
Sorry Marty, ik denk niet dat ik je kan helpen met je vraag van 9 sep hierboven. Sterker nog: in de (mijn) Debian Linux-draad/thread heb ik gemeld dat mijn GemistDownloader (GM) helemáál niet meer doorstart, dus ik KAN niet eens wat testen. En aan welke vraag refereer je met 5 sep. Is dat een andere draad/thread?!

@Johan: hoe is het jou gelukt om met 3.0.0.5 (onder Windows, neem ik aan) door te draaien? Mijn 3.0.0.5 start onder Linux niet eens meer normaal op sinds 3.0.0.6 'uit' is.
Steijn van Essen
Antwoord

Ga naar locatie:

Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)